Regulamin

Regulamin

  1. Postanowienia ogólne
  2. Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu krótkotermonowego Apartamentów/ mieszkań zamieszczonych na stronie  https://triapart.pl oraz portali rezerwacyjnych i sprzedaży telefonicznej lub mailowej.  Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Dokonanie rezerwacji stanowi jednoczenie zawarcie Umowy Najmu Apartamentów między Go Emc2 Sp. z o.o. działającą pod nazwą handlową TriApart ®, a klientem, na warunkach określonych w regulaminie i cenniku.
  3. Niniejsze warunki wynajemu krótkoterminowego i korzystania z apartamentów stanowią integralną część umowy najmu Apartamentu, zawartej pomiędzy wynjamującym / klientem zwany rówież Gościem lub osobą wynjamującą na podwsatwie umowy krótkoterminowej, a firmą TriApart ®
  4. Go Emc2 Sp. z o.o. działającą pod nazwą handlową TriApart ® z siedzibą w Gdańsku przy ul. Słowackiego 69/38, 80-257 Gdańsk , będąca stroną umowy najmu, na pobyt wypoczynkowy, turystyczny lub biznesowy.
  5. Apartament/mieszkanie – nazwa lokalu lub mieszkalnegio lub lokalu usługowo-mieszkalnego, szczegółowo opisany na stronie internetowej  https://triapart.pl , który Gość wynajmuje na pobyt czasowy rozumiany jako najem krótkoterinowy w celach np. wypoczynkowych, turystycznych lub biznesowych.
  6. Gość/ Wynajmujący / klient– osoba fizyczna lub prawna, będą stroną umowy najmu apartamentu będącego w dyspozycji TriApart ®

 

  1. Rezerwacja

Nasi Goście mogą dokonywać rezerwacji apartamentów w następujący  sposób:

  1. Poprzez system rezerwacyjny on-line, który jest umieszczony na stronie internetowej https://triapart.pl . Osoba dokonująca rezewacji może mieć do wyboru: ofertę zwrotną przy obowiązkowej wpłacie 30% wartości kwoty wynajmu ( ofertę zwrotną można darmowo anulować więcej niż 14 dni przed przed planowanym rozpoczęciem wynajmu). Rezerwacja otrzymuje status rezerwacji przyjętej po uiszczeniu zaliczki w wybranej stawce cenowej  w wysokości min. 30% od razu po dokonaniu rezerwacji lub w podanym terminie w którym kwota musi zostać zaksięgowana na koncie TriApart ®. Brak wpłaty rezerwacyjnej oznacza anulowanie rezerwacji po upływie wyznaczonego czasu przez system rezerwacji. Oferta bezzwrotna - jest to oferta cenowa charakteryzująca się niższą ceną, przy jej wyborzoże wymagana jest wpata w wysokości 100% jej wartości podanej w rezerwacji, jest to oferta która wymaga wpłaty całości po dokonaniu rezerwacji oraz zaksięgowaniu wpłaty w czasie podanym w rezereacji, a brak wpłaty całości kwoty powoduje jej anulowanie.
  2. Poprzez wysłanie maila na adres info@triapart.pl, wysłanie zapytania za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie.  Następnie otrzymacie Państwo ofertę specjalną  wraz z kosztem pobytu oraz danymi bankowymi na które należy wpłacić 30% zaliczki przy ofercie zwrotnej oraz wpłaty 100% przy ofercie bezzwrotnej. Aby rezerwacja otrzymala status gwarantowanej, zaliczkę należy dokonać w ciągu 24h. Brak wpłaty w podanym terminie oznacza anulowanie rezerwacji.
  3. Poprzez portale rezerwacyjne na których dostepna jest oferta TriApart®.
  4. Apartmant/mieszkanie zostanie przekazen osobie podanej w rezerwacji tylko i wyłącznie, osoba w chwili zameldowania powinna posiadać dokument torzsamości akceptowany jako na terenie RP. Osoba wynjamująca musi być osobą pełnoletnią w rozumienia Polskiego prawa, a osoba wynjamująca bierze odpwiedzialność prawną i materialną za osoby przebywające podczas pobytu.
  5. TriApart ® zabrania dalszego wynjamu osobie która dokonuje wynajmu lub wynjamu w jakichkolwiek spób zarobkowy.
  6. W apartamecie / mieszkaniu może jednorazowo przebywać tylko liczba osób zgłoszona w rezerwacji i podana podczas zameldowania.
  7. Zabrania sie organizacji jakichkolwiek przyjęć/ spotkań w celach zarobkowych lub nie zarobkowych, a TriApart ® zastrzega sobie prawo do zerwania umowy bezzwracania kosztów za rezerwację, a wynajmujący / gość przyjmuje do wiadmość i akceptuje, że natychmiast opuśći apartament/ mieszkanie na rządanie prawnika TriApart®, TriApart ® informuje, że może skorzystać w takich sytuacjach z asysty ochrony lub i policji / straży miejskiej lub straży gminnej.
  8. TriApart zastrzega sobie prawo do publikowania zdjęć/ nagrań wykonanych w apartamecie/ mieszkaniu w jakimkolwiek celu publicznie lub podawnia publicznych informacji o apartamecie TriApart bez wcześniejszej zgody TriApart ®

 

  1. Zaliczka wpłacona po wskazanym terminie, przywraca rezerwacje, o ile TriApart

dysponuje dostępnym apartamentem.

 

  1. Zmiany w rezerwacji i polityka rezygnacji
  2. Wszelkie zmiany w rezerwacji dopuszczalne są wylącznie za pośrednictwem pracowników TriApart ®. Gość informuje telefonicznie TriApart ® o zakresie zmian, jakie chciałby wprowadzić. zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania zmian rezerwacji, jeżeli z przyczyn obiektywnych będzie to nie możliwe. W przypadku odstąpienia od Umowy z powodu braku możliwości wprowadzenia zmian w warunkach Umowy, Gościowi nie przysługuje zwrot zaliczki
  3. Brak wpłaty zaliczki oznacza anulowanie rezerwacji.
  4. W przypadku rezygnacji z rezerwacji w terminie krótszym niż 14 dni przed przyjazdem, Gościowi nie przysługuje zwrot zaliczki.
  5. W przypadku skrócenia pobytu przez Gościa w terminie krótszym niż 14 dni przyjazdem, nie przysługuje zwrot za niewykorzystane doby.

 

  1. Zmiany lub anulowanie rezerwacji przez TriApart ®
  2. Zmiana rezerwacji przez firmę TriApart ® jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wynajęcie apartamentu przez TriApart ®. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizm przyrody, zajęcie apartamentu przez organ władzy państwowej, strajki, wojny, zamieszki oraz pozbawienie Apartamentu przez dostawcę: prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas TriApart ®zaproponuje Gościowi pobyt w innym terminie albo odstąpienie od umowy i zwrot wpłaconej zaliczki
  3. TriApart ®zastrzega sobie możliwość, w przypadku awarii lub zdarzeń losowych w apartamencie, udostępnienie apartamentu zamiennego o parametrach podobnych do zarezerwowanego apartamentu. W przypadku braku zgody na zamianę apartamentu, umowa ulega zmianie a firma TriApart ®ma obowiązem zwrotu Gościowi pobraną zaliczkę.
  4. TriApart ®zastrzega sobie możliwość, w przypadku awarii lub zdarzeń losowych w apartamencie, udostępnienie apartamentu zamiennego o parametrach podobnych do zarezerwowanego apartamentu. W przypadku braku zgody na zamianę apartamentu, umowa ulega zmianie, a firma TriApart® ma obowiązem zwrotu Gościowi pobraną zaliczkę lub całość wpłaconej kwoty jeżeli dotyczy oferty bezzwrotnej.
  5. TriApart® zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyn i zwrócenia środków wpłaconych na dany wynajem krótkoterminowy bezzwłoczenie po jej anulowaniu.
  6. Wynajmujący / gość akceptuje warunki anulowania przedstwione w regulaminie rezerwacji na stronie https://triapart.pl 

 

  1. Płatność

Gość może dokonać płatności na jeden z poniższych sposobów:

  1. Przelewem internetowym poprzez system płatności na stronie https://triapart.pl 
  2. Przelewem bezpośrednim na rachunek bankowy TriApart ®
  3. Przelewem elektronicznym - poprzez system płatności na stronie rezerwacji https://triapart.pl dokonywane przez firmę pl
  4. Kartą płatniczą – poprzez system płatności na stronie https://triapart.pl dokonywane przez firmę PAYU.PL
  5. Zabezpieczniem kartą płatniczą lub kredytową.
    Ceny
  6. Wszystkie ceny oferowane przez TriApart ®są wyrażone w PLN i zawierają aktualnie obowiązujący podatek VAT.
  7. Obliczenie należności za zarezerwowane usługi następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji Cennikiem
  8. Opłata uiszczana przez Gościa nie zawiera: opłaty klimatycznej oraz opłaty za sprzątanie końcowe (pościele, ręczniki, galanteria hotelowa)
  9. Opłaty za media (woda, gaz, prąd, ogrzewania) są wliczone w koszt pobytu.
  10. Opłata nie obejmuje dodatkowych usług takich jak: transfer z lotniska, dodatkowa wymiana bielizny pościelowej oraz ręczników, łóżeczko dziecięce, pobyt zwierzęcia, sprzątanie na życzenie Gościa.
  11. Na życzenie Gościa TriApart ® może wystawić fakturę, za uprzednim zaznaczeniem takiego życzenia wraz z podaniem danych do faktury. Od 1 stycznia 2020 roku należy podać NIP w celu przypisania w rachunku na podstawie które bedzie możliwość uzyskania faktury VAT.
  12. Za zameldowanie w godzinach od 20:00 do 22:00 pobierana jest opłata w wysokości 30 PLN, a za zameldowanie po godz. 22:00 – 00:00 pobierana jest opłata w wysokości 100 PLN, zameldowanie po 00:00 a 05:00 to koszt 150 zł. Wszystkie zamledoania po godzinie 20:00 musze zostać ustalone i potwierdzone przez obsługę minimum jeden dzień przed datą planowanego pobytu.

 

  1. Zasady pobytu
  2. Gość zobowiązany jest do powiadomienia TriApart ® o godzinie swojego przyjazdu najpóźniej na 1 dzień przed data przyjazdu. Powiadomienia można dokonać telefonicznie lub mailowo.
  3. Doba hotelowa rozpoczyna się standardowo o godz. 16:00  dnia przyjazdu i trwa do godz. 10:00 dnia wyjazdu.
  4. Zameldowanie odbywa się bezpłatnie w godz. od 16:00 do 20:00. Za zameldowanie w godz. 20:00-22:00 pobierana jest opłata w wysokości 30 PLN, a za zameldowanie po godz. 22:00 a 00:00 pobierana jest opłata w wysokości 100 PLN, zameldowanie po 00:00 a 05:00 to koszt 150 zł. Wszystkie zamledoania po godzinie 20:00 musze zostać ustalone i potwierdzone przez obsługę minimum jeden dzień przed datą planowanego pobytu.
  5. Zameldowanie oraz przekazanie kluczy odbywa się pod adresem zarezerwowanego apartamentu. Obsuługa nie przebywa cały czas na miejscu. Zameldowanie odbywa się po wcześniejszym kontakcie w dzień zameldowania ze strony obsługi apartmantów. Wszelkie szczegóły zameldowania i przekazania kluczy wysyłane są wraz z potwierdzeniem rezerwacji drogą elektroniczną  przez pracownika TriApart ® lub uzgadniane telfeonicznie.
  6. Wymeldowanie odbywa się do godz. 10:00 dnia wyjazdu.
  7. Konkretna godzina wyjazdu i zwrot kluczy kluczy ustalane są z pracownikem TriApart ®. Gość zobowiązany jest pozostawić obiekt w stanie nie pogorszonym w stosunku do stanu, w którym go otrzymał.
  8. Gość zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nie usuwania z apartamentu jakichkolwiek jego elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do apartamentu.
  9. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia I urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub osób go odwiedzających. W tym przypadku TriApart ® zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej strarty oraz do obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe lub do potrącenia równowartości poniesionych strat z pobranej kaucji.
  10. Gość jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejścowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem.
  11. Gość otrzymuje 1 komplet kluczy do apartamentu. W przypadku zgubienia kluczy Gość zostaje obciążony kwotą w wysokości 250PLN.
  12. Gość jest zobowiązany do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach 22:00 do 07:00 zabronione jest wszelkie zachowanie zakłócające wypoczynek mieszkańców. W razie uzasadnionej skargi skierowanej do TriApart ®z powodu zachowania Gościa w apartamencie, osoba reprezentująca TriApart ® ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
  13. Gość zobowiązany jest do nieprzetrzymywania zwierząt w apartamencie, chyba że uzgodniono inaczej z TriApart ®.
  14. W przypadku rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad określonych w nieniejszym regulaminie TriApart ®ma prawdo do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usnunięcia klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi w asyście Policji.
  15. TriApart ®nie ponosi odpowiedzialności prawno-cywilnej z tytułu roszczeń w przypadku zajścia nieszczęśliwych wypadków, obrażeń ciała lub śmierci Gości lub osób trzecich na terernie apartamentu w okresie pobytu Gościa. Firma TriApart ®jest w pełni zwolniona z takiej odpowiedzialności.
  16. TriApart ® nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.
  17. W trakcie pobytu liczba osób nocujących w obiekcie nie może przekraczać liczby osób wskazanej w rezerwacji. W razie naruszenia tego punktu TriApart ® ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji lub nałożyć karę w wysokości 200PLN/doba
  18. TriApart ® nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Gości związane z: pracami budowlanymi  lub wykończeniowymi jakieho mogą być prowadzone na terenie obiektu w którym usytułowany jest apartament jak i wokół niego, przerwaniem z przyczyn niezależnych od firmy TriApart ®, dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.
  19. W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia – za jego złamanie Gość zostaje obciążony kwotą 500 PLN.
  20. Przedłużenie pobytu należy zgłosić najpóźniej do godz. 14:00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi wyłącznie w miarę dysponowania wolnymi apartamentami. Nieuzgodnione przedłużenie godziny wyjazdu Gościa równoznaczne jest z zapłatą za kolejną dobę.
  21. W przypadku nieuzasadnionego wezwania pracowników TriApart ®  (zwłaszcza po godz. 21:00) naliczana będzie dodatkowa opłata w wysokości 150 zł za godzinę + koszty dojazdu.
  22. Umowa najmu
  23. Umowa najmu zawarta pomiędzy TriApart ® osobą wynajmującą jest umową najmu krótkotermiowego obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu. Dojazd wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leży wyłącznie w gestii Gościa.
  24. Umowa najmu jest najmu krótkoterminowego która nie jest "usługa hotelarską".
  25. Umowa najmu krótkoterminowego nie obejmuję obsługi podczas okresu w którym lokal jest wynajęty rozumianym jako sprzatania, wymiany pościeli, napraw.
  26. Zwierzęta domowe
  27. TriApart ® dopuszcza w wybranych apartamentach pobyt właściciela ze zwierzęciem w wynajmowanym apartamencie. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi  100 PLN za pobyt.

 

  1. Depozyt
  2. Każdy wynajem krótkoterminowy jest objęty depozytem który należy wpłacić w chwili zamledoania , forma wpłaty to karta płatnicza / karta kredyowa, po wymeldowaniu depozyt jest zwrocany wyłącznie na kartę z której depozyt był pobrany. Zwrot najczęściej zajmuje 7 dni roboczych od dnia wymeldowania.
  3. Depozyt nie zostanie zwrócony w przypadku zniszczeń które powstały podczas wynajmu, a TriApart ® poinformuje wynajmującego za jakiego rodzaju zniszczenie depozyt został zatrzymany i przepada na poczet zniszczeń.
  4. W przypadku kiedy depozyt nie pokryje kosztu dokonanych zniszczeń lub i uszkodzeń TriApart ® skieruje sprawę przeciwko osobie wynajmującej do odpowiednich organów ścicgania oraz i wytoczenia sprawy w sądzie w celu pokrycia kosztów naprawy, wymiany zniszczeń spowodowanych przez wynajmującego lub osoby przebywające podczas okresu wynajmu z osobą która wynajęła dany apartament/mieszkanie.
  5. Z kwoty wpłaconej jak Depozyt mogą zostać pobrane kwoty opłaty karne podanej wcześniej w/w regulaminie.
  6. Kwota depozytu to 450 zł dla kategorii obsługi sprzątania I,

Kwota depozytu to 550 zł dla kategorii obsługi sprzątania II,

Kwota depozytu to 650 zł dla kategorii obsługi sprzątania III,

Kategoria obsługi i sprzątania przypisana jest razme z opłatą indywidualnie dla każdego apartmantu / mieszkania.

  1. Opłata za obsługę sprzątanie.
  2. Opłata doliczana jest jednorazowo do każdej rezerwacji, jest to opłata za sprzątnie po wyjeździe i upływie terminu wynajmu. Opłata za sprzątanie obejmuje normalne sprzątnie standardowe sprzątnie i wymianę pościeli oraz ręczników.
  3. W przypadku znacznych zabrudzeń pościeli / ręczników TriApart ® zastrzga sobie prawo do potrącenie kwoty z za zniszczoną pościel / ręczniki z depozytu.
  4. W przypadku pozostawienia apartmantu / mieszkania w znacznie odbiegającym stanie zabrudzienia, kótre będzie wymagało większego nakładu pracy niż standardowy, TriApart zastrzega sobie prawo do pobrania dodatkowej opłaty za sprzątnie wylicoznej indywidualnie według kategorii oraz kwoty przypisanej do każdego apartmantu / mieszkania.
  5. Zgłoszenia i reklamacje.
  6. Wynajmujący / Gość przyjmuje do wiadomości, że wszelkie uwagii dotyczące wynajmowanego apartmentu / mieszkania należy zgłośić niezwłocznie podczas odbioru kluczy pracownikowu TriApart ® jeżeli klucze zostną przekazane w inny sposób w przeciągu pierweszej godziny od wejscia do apartamentu / miekszkania. Uszkodzienia, braki, awarie sprzętu zgłoszone zostaną sprawdzone i określone przez pracownika TriApart ® czy były uszkodzone zniszczone wcześniej czy powstały podczas obecnego wynajmu.
  7. Wynjamującemu/ Gościowi przysługuje prawo do złożnenia reklamacji na podany adres spółki lub adres poczty e-mail, a TriApart® do ustosunkowania się do reklamacji ustawowym czasie w formie w jakiej reklamacja została dostarczona tzn. pocztą tradycujną lub elektroniczną e-mail. W przypadku email zastrzega sobie prawo do potwierdzenia otrzymania widomości.
  8. Wynajmujący / Gość dokonując rezerwacji akceptuje zapisy regulaminu.

ZASADY REZERWACJI ONLINE

  1. REZERWACJA
  2. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą dokonania płatności wymaganej przedpłaty - w wysokości i terminie wskazanym w e-mailowym potwierdzeniu rezerwacji.
    2. REZERWACJA NA ZAPYTANIE - w przypadku braku dostępności miejsca noclegowego online może być zaoferowana Rezerwacja Na Zapytanie. Potwierdzenie dostępności terminu (lub jego braku) oraz informacje o sposobie uiszczenia przedpłaty zostaną przesłane e-mailem.
  3. ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI
  4. Niewpłacenie przedpłaty w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
    2. W przypadku anulowania rezerwacji wniesiona przedpłata nie podlega zwrotowi.
    3. Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linka w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji, co zgodnie z ust. II pkt. 2 nie oznacza zwrotu wniesionej przedpłaty.
    4. Niewykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu niż wynika to z terminu rezerwacji bądź wcześniejszego wyjazdu, nie skutkuje obniżeniem lub zwrotem części płatności za usługę.

    III. Kaucja - depozyt

    1. Depozyt / Kaucja zabezpieczna jest na potrzeby zniszczeń lub i kradzieży oraz celeoego zniszczenia lokalu lub jego wyposażenia
    2. Depozyt / Kaucja - w przypadku płatności kartą w zależności od serwisu w którym jest dokonawyna rezerwacja takie jak triapart.pl, airbnb.pl booking.pl, tripadvisor.com lub kazdy inny przez który zostanie dokonanan rezerwacja, depozyt / kaucja jest zablokowane przez opertara sewrisu okres pobutu, po zakończonym pobydzie depozyt / kaucja zostaje zwolniona
    3. Przy dokonywaniu rezerwacji za posrednictwem karty kredytowej w zależności od serwius zostaje zabezpieczona kowota kaucji depozyutu lub w przypadku różnych operatorów zabezpioczony numer karty na poczet zniszczeń, kradzieży lub trwałych uszkodzeń lokalu lub jego wyposażenia.
    4. Kaucja / Depozyt w przypadku rezerwacji potwierdzonych dokonanych zaliczką ustaloną dla danej rezerwacji przelewem tradycyjnym lub elektronicznym pobirany jest w dzień zamledowania klineta w zarezerwowanym obiekcie w formie gotówki w kwocie 450 zł oraz 600 w przypadku rezerwacji których dotyczy pobyt w okresie sylewstra / nowego roku. Depozyt / Kaucja w formie gotówki zwracana jest w tej samej postaci w dniu wymelodowaniu się z obiektu, sprawdzeniu i odebraniu kluczy przez obsługę.

III. USTALENIA KOŃCOWE

Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt noclegowy nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu pobytu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z Recepcją.
Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.